telefon 660 600 900
  Sosnowiec, Marsz. J.Piłsudskiego 10/3
foodtest/foodprint (igg)
Odżywiaj się. Odzyskaj zdrowie i energię.

Laboratoryjne testy nietolerancji pokarmowej FoodPrint® i FoodTest® wykonuje się z próbki krwi w certyfikowanym laboratorium przez wykwalifikowanego diagnostę. Zapewniają najwyższą dokładność, specyficzność i  swoistość. Oparte są na metodach wiarygodnych i powtarzalnych, stosowanych od wielu lat w laboratoriach i placówkach naukowych na całym świecie. Ich wynik zawiera stężenie przeciwciał IgG przeciwko badanym pokarmom oraz podaną normę.

Nietolerancja pokarmowa jest niewłaściwą reakcją twojego organizmu na pewne pokarmy, co samo w sobie może objawiać się na wiele sposobów. Niektórzy będą mieć tylko jeden objaw, jak np. ostre bóle głowy, podczas gdy u innych objawi się to zespołem nadwrażliwych jelit, migrenami, problemami skórnymi czy niedomaganiami układu oddechowego. Pożywienie może być katalizatorem dla występowania pewnych objawów nawet kilka godzin albo nawet kilka dni później. Zupełnie inaczej niż w przypadku alergii pokarmowej, kiedy objawy często są widoczne natychmiast

Niektóre przypadki nietolerancji pokarmowej są spowodowane niedoborem enzymów lub nadwrażliwością chemiczną, podczas gdy w innych przypadkach może być odpowiedzią systemu immunologicznego wobec pokarmowo-swoistych przeciwciał zwanych przeciwciałami IgG. Przeciwciała IgG tworzą kompleksy immunologiczne, które mogą gromadzić się w stawach i innych narządach, gdzie wywołują stany zapalne i wiele innych objawów związanych z nietolerancją pokarmową.  FoodPrint to test wykonywany jest w najbardziej zaawansowanej technologii mikromacierzy (Genarrayt® Microarray Food IgG).

Klinika Dobrego Dietetyka